luni, 24 septembrie 2012

Despre virtconomics

Tutorial Virtconomics Am descoperit faptul ,ca mai toti jucatorii noi care se inregistreaza pe site,primul lucru pe care il intreaba este acela “Cum fac bani?”.. !! Vreau sa explic cat de cat tot ceea ce trebuie sa cunoasca un incepator! Pentru inceput , toti trebuie sa stie faptul caci aici chiar se pot scoate bani reali, bani calculati, bani pe care trebuie sa stii sa-i obtii . Asadar , odata ce te-ai inregistrat pe site si ti-ai activat contul de pe mail, poti intra si iti poti face o imagine ampla , descoperind toate detaliile jocului. Dupa cum veti observa, in joc apar trei monede cu care puteti opera diferite actiuni, pentru fiecare moneda in parte ,de exemplu salariile ,bonusurile se platesc in RON, afiliatii si actiunile in XAU ,iar blocarea sustinatorilor si actiunile VirtConomics in EURO. Aceste monede pot fi schimbate intre ele la Piata Financiara ,un subdomeniu al acesteia fiind Piata Financiara XAU/EURO si Piata Finaciara RON/XAU. Momentan cursul XAU/RON este 1 XAU= 15 RON, 1 EURO=53 XAU. Pentru a putea retrage o suma de bani trebuie sa detineti minimum 20 de EURO. Trebuie sa stiti faptul ca cel mai important factor de castig , pe baza caruia se calculeaza toate castigurile dumneavoastra il reprezinta “Influenta“, in functie de influenta poti castiga o suma mai mare sau mai mica, depinzand de marimea acesteia. Influenta are o formula de calcul exacta: (ENERGIE+VARSTA)*INTELIGENTA/100. Deci pentru a avea o influenta mai mare trebuie sa cresteti mai intai ceilalti factori care contribuie la formula Influentei . Pentru un incepator exista doua variante odata ce s-a inscris pe acest site: 1. Zilnic trebuie sa intrati si sa aplicati pentru munca, in fiecare zi muncita marindu-se procentajul economic cu 1, astfel veti ajunge sa castigati mai mult. Preferabil ar fi in restul timpului cand nu va aflati in procesul de munca sa planificati intalniri, acestea va vor aduce un castig de cativa roni ,dar de retinut este faptul ca nu trebuie sa aplicati pentru aceasta optiune pana nu a-ti inchiriat o casa ,care sa va mareasca influenta ,altfel riscati sa fiti influentati si sa nu luati nici un ban .Pentru a inchiria o casa mergeti la sectiunea Piata/Inchiriaza locuinta. Deasemenea daca a-ti ales varianta aceasta incercati sa aduceti cati mai multi afiliati ,spammuri , chaturi, site-uri ,facebook, messenger, etc… , de pe urma afiliatilor primind zilnic un bonus din partea statului. Afiliatii putand fi vanduti daca ,considerati ca acestia va vor aduce un profit mai mare in urma vanzarii! Iar cea de-a doua varianta pe care un incepator poate sa o faca este aceea sa investeasca o suma de bani, minim zic eu 5 euro, cu care isi va cumpara o casa,un televizor, un diplomat si un costum, acestea vor creste influenta undeva la 30, depinde de actiunile pe care le intrepatrundeti intr-o zi. Veti castiga mult mai mult din intalniri, bonusurile vor fi mai mari,castigul din salariu deasemenea mai mare. Consider ca aceste lucruri trebuie stiute de un incepator,dar vreau sa mentionez faptul ca jocul nu se restrange doar la a munci si a planifica intalniri, insa pe parcurs, fiecare incepator va cunoaste si descoperi multe alte modalitati de a face bani! Succes ! Depozite si retrageri Puteti depune bani prin card, transfer bancar, paypal, moneybookers si sms. Pentru fiecare depunere(excluzand depozitele prin sms unde primiti mai putin cu 1.5 euro) primiti un bonus aferent sumei si metodei de incarcare pe care le puteti vedea la Operatiuni EURO. La depozitele prin transfer bancar, Moneybookers si PayPal trebuie sa asteptati confirmarea lor de catre administrator, sprea deosebire de incarcarile prin card si sms la care banii intra automat. Suma minima la retragere este de 20 euro. La fiecare retragere se percepe un comision in valoare de 25%. ATENTIE!!! VirtConomics NU este o platforma de schimbare a creditului de pe telefon in bani reali. Daca ai facut o incarcare prin SMS, retragerea acestui depozit va fi posibila dupa 45 de zile de la efectuarea depozitului. Influenta. Influenta se calculeaza dupa formula: (ENERGIE+VARSTA)*INTELIGENTA/100. Este cel mai important indicator de pe joc. Toate bonusurile de la stat sunt raportate la influenta (A*B/100; unde A=bonusul de la stat, respectiv impozitu de la sustinatori si afiliati; B= influenta), precum si taxele pe care le primiti de la sustinatori si afiliati in valoare de 15% respectiv 10%(ex: la o influenta de 50 primiti 7.5% de la sustinatori si 5% de la afiliati). Pe langa toate bonusurile, este un indicator care influenteaza 50% din salar, iar un nivel ridicat de influenta te ajuta sa convingi alti jucatori sa iti devina sustinatori in urma unei intalniri convocate de tine sau de el. Energia. Energia este unul dintrei cei 3 factori care constituie influenta. Poate fi crescuta instant cunsumand mancare si vin, sau treptat daca detineti un costum sau casa. Energia scade in fiecare ora si dupa fiecare intalnire cu 5%. Inteligenta. Inteligenta este unul dintrei cei 3 factori ce constituie influenta. Poate fi crescuta instant citind ziare si treptat detinand televizor si diplomat. Inteligenta scade in fiecare ora si dupa fiecare itnalnire cu 5%. Varsta. Varsta este unul dintre cei 3 factori ce constituie influenta. Nu poate fi crescuta in nici un mod, ea creste singura cu 0.01 la 2 zile. EURO, XAU, RON. Acestea sunt cele 3 monede din joc. Puteti schimba RON in XAU, XAU in EURO si invers de la sectiunea Piata Financiara (Piata financiara EUR, Piata financiara XAU) la cursul respectiv. ATENTIE: Doar moneda EURO este echivalentul eurolui din realitate si puteti retrage in bani reali doar EURO. Piata financiara. Aici va puteti schimba valutele. Tranzactile cu moneda xau se pot efectua odata la 2 minute, suma minima fiind de 5 xau. La fiecare 5 xau cumparati/vanduti cursu creste/scade cu 0.01. Daca vindeti/cumparati sume de peste 9xau/euro veti primii moneda dupa formula: (A+B)/2; unde A=cursul afisat in momentu tranzactiei, iar B=cursul afisat dupa efectuarea tranzactiei. Mancarea si vinul. Mancarea si vinul cresc energia instant si pot fi consumate odata la 6 ore respectiv 24. Ziarele. Ofera inteligenta instant in functie de calitatea(care variaza intre 1 si 5) acestora si puteti primii pana la un maxim de 25 inteligenta/zi de pe urma lor. Bonusurile. In joc sunt 4 tipuri de bonusuri(pe care le puteti vedea pe pagina Acasa): -1)bonusul de influenta: dupa fiecare intalnire castigata primiti bonusul de la stat. -2)bonusul de munca: dupa fiecare proces de munca primiti bonusul de la stat. -3)bonusul de referali: pentru fiecare afiliat activ in ultimile 24 de ore primiti un bonus de la stat in jurul orei 23:50. -4)bonusul aniversar: la implinirea unui an virtual primiti bonus de la stat dupa formula: A*B/100; unde A=(influenta+varsta)/2 si B= bonusul oferit de stat. Daca nu ati fost activ in ultimele 2 zile inainte de a implini un an, bonusul nu se mai acorda. ATENTIE!!! Bonusurile 1,2 si 3 afisate pe prima pagina sunt pentru un jucator cu influenta 100. Costumul. Costumul este un produs ce mareste energia. Calitatea costumului depinde doar de producatori. Ofera X puncte de energie pe zi(X=calitatea, si poate varia intre 12.5 si 25), adica X:24:30 la fiecare doua minute, are o valabilitate de 30 de zile si poate fi inlocuit doar dupa ce a expirat. Casa. Casele ofera energie. Calitatea casei depinde doar de producatori. Ofera X puncte de energie pe zi(X= calitatea, si poate varia intre 12.5 si 25), adica x:24:30 la fiecare doua minute si nu expira niciodata. Poti detine un numar nelimitat de case, insa poti locuii doar in una, celelalte avand posibilitatea de a le da spre inchiriere(in moneda RON) de la sectiune Profil si Inventar–>INVENTAR–>Case. Televizorul. Televizorul este un produs ce ofera inteligenta. Calitatea televizorului depinde doar de producatori. Ofera X puncte de inteligenta pe zi(X= calitatea, si poate varia intre 12.5 si 25), adica x:24:30 la fiecare doua minute, are o valabilitate de 1 an si poate fi inlocuit oricand prin cumpararea unuia nou si automat pierderea celui vechi. Diplomatul. Diplomatele este un produs ce ofera inteligenta. Calitatea diplomatului depinde doar de producatori. Ofera X puncte de inteligenta pe zi(X= calitatea, si poate varia intre 12.5 si 25), adica x:24:30 la fiecare doua minute, are o perioada de valabilitate de 30 de zile si poate fi inlocuit in orice moment. Frigiderul. Frigiderul stocheaza si consuma mancarea si vinul in locul vostru. Are valabilitate de 2 luni. Poate stoca pana la un maxim de 25 de bucati indiferent de combinatie (mancare si vin). Mancarea va fi consumata din 6 in 6 ore din momentul depozitarii in frigider, iar vinu din 24 in 24 de ore tot din momentul depozitarii acestuia. Dupa ce timpul mesei ajunge la 0, asteptati maxim 2 minute si se va consuma produsul respectiv. Produsele ramase in momentu expirarii frigiderului vor fi primite inapoi la achizitionarea unuia nou. Mersul pe jos VS. masina. Mersul pe jos: -este absolut gratuit -va deplasati incet(10km/ora) -pierdeti 5% din energie si inteligenta la fiecare 10km parcursi Masina: -va deplasati cu o viteza de pana la 75km/ora -nu va pierdeti din abilitati -trebuie cumparata -dispare dupa parcurgerea de maxim 25000km Avantaj comun: -puteti incheia calatoria instant pentru o taxa de 0.2 euro. Struguri, lemn, fier, carne, stofa, piele si hartie. Sunt materiile prime necesare pentru fabricarea produselor. Lista cu necesarul fiecarei companii o puteti gasi la:Companii–>Deschide Companie. Utilaj si licenta. Orice companie are nevoie de ele pentru a produce. Sunt factorii principali care constituie calitatea produselor. Utilaju expira intr-o luna iar licenta e permanenta. Calitatea produselor. Calitatea maxima pe care o poate atinge un produs este de 25. Calitatea se calculeaza dupa formula: (A+B):2+X*10/100+Y*10/100; unde A= Factorul de productie al licentei, B= Factorul de productie al utilajului, X= influenta muncitorului si Y= influenta patronului. Calitatea se recalculeaza la fiecare muncitor: X*Y/2; unde X=calitatea de dinaintea muncii, iar Y=calitatea de dupa munca. Termenii dupa care se acorda salarul. Salarul afisat este pentru un muncitor cu productivitate de 100, voi veti lua Salaru*Productivitate/100. Productivitatea este media dintre Punctajul Ecnomic si Influenta (Punctaj Ecnomic+Influenta):2. Dupa acel calcul vin si taxele: 30% catre bugetul de stat, pana la 15% catre sustinator si pana la 10% catre cel care te-a adus pe joc(celui caruia ii sunteti afiliat). Intalniri. Sunt intalniri virtuale intre jucatori a caror durata variaza intre 26 si 36 de minute. O intalnire poate fi convocata de oricine cu oricine atata timp cat amadoi sunt in aceias regiune si nici unul dintre cei doi nu sunt implicati intr-o activitate(intalnire, munca sau tranzit). In urma intalnirii se decide un castigator in functie de influenta celor 2 protagonisti(cel cu influenta mai mare castiga), unde pierzatorul devine automat sustinatorul castigatorului. Puteti da maxim 20 de intalniri in ultimile 24 de ore. Sustinatorii. Sustinatorii sunt acei jucatori ce au pierdut o intalnire cu dumneavoastra. Ei va platesc o taxa de pana la 15%(in functie de influenta dumneavoastra) dupa fiecare munca, vanzare de referali si cand scot bani din firme. Dupa ce au fost influentati de dumneavostra, pot fi pierduti daca sunt influentati de alti jucatori. Daca considerati ca sunt profitabili si nu vreti sa vi influenteze altcineva, ii puteti bloca pentru 0.1 euro/saptamana. Afiliati. Afiliatii sunt acei jucatori care s-au inregistrat de pe linkul dumneavoastra pe care il puteti gasi la sectiunea Afiliati. Primiti 10% din fiecare depozit cu euro, si 10%(in functie de influenta dumneavoasra) din munca. Deasemenea puteti sa ii scoateti la vanzare, vanzarea facanduse in moneda XAU. La 2 luni de inactivitate conturile lor sunt sterse si bunurile impartite corespunzator: actiuniile la joc, companii si afiliatii se duc in posesia celui care ii este afiliat, iar monedele la buget. Costurile de dupa deschiderea unei companii. La deschiderea unei companii primiti o sucursala(pe regiune unde va aflati in momentu deschideri comapaniei) si un loc de munca. Costuri necesare pentru a produce: O licenta = 1,3 sau 5 euro, aceasta afecteaza in mod direct calitatea produselor. Un utilaj pe care il cumparati de pe piata de la producatori(jucatori) Materia prima(in cazul in care nu va deschideti chiar companie de materie prima) Banii de salarii, depinde de fiecare cat are nevoie. Costuri suplimentare: O sucursala = 1euro, pentru a va vinde produsele oriunde in tara aveti nevoie de 9 sucursale Un loc de munca = 1 euro, puteti deschide un numar nelimitat de locuri de munca, ramane la decizia fiecaruia cate are nevoie. Loterie. Loteria apartine jocului. Extregerile se fac zilnic la ora 22:00. Procentajul castigatorilor este de 1%, pe care ii puteti vedea la subcategoria Castigatori din sectiunea Loteriei. Fondu loteriei se constitue din banii stransi de pe bilete vandute. Actiunile companiilor. Toate actiunile detinute le puteti vedea la Profil si inventa–>INVENTAR–>Active Financiare, de unde le puteti pune si la vanzare. Fiecare companie detine in total 1000 de actiuni dintre care 100 apartin statului. Proprietarul companiei este ce-l ce detine cele mai multe actiuni la firma respectiva. Cand se retrag banii din companie, se impart corespunzator actionarilor(0.1% pentru fiecare actiune detinuta), dintre care 10% merg la stat deoarece detine 100 de actiuni. Actiuni VirtConomics. Jocul detin in total 1 000 000 de actiuni dintre care 300 000 sunt puse la vanzare. De fiecare data cand fondul ajunge la 10 000 euro, se imparte in mod corespunzator la actionari(0.01euro/actiune). Pretul actiunilor creste cu 0.05 la fiecare 50 000 de actiuni vandute. Dupa vanzarea celor 300 000 de actiuni, cei ce detin actiuni le vor putea scoate la vanzare la un pret stabilit de ei.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu